top of page

Temel Pazarlama Eğitimi
Süre: 1 gün
Eğitimin Amacı
Her satıcının veya pazarlamasının pazar ve pazarlama hakkındaki bilgilerini güçlendirmek gerekmektedir. Kurumsal müşteriler uzmanlık ve danışmanlık beklemektedirler. Fayda/Sonuç ilişkisinin ortaya konması müşterilerin ikna olmasını kolaylaştıracaktır. Bu nedenle farkındalığı arttırmak ve bilgi donanımını destekleme amacı ile “Temel Pazarlama Kavramları”nın işlenmesinde fayda vardır.
Eğitim İçeriği
-
Pazarlama Nedir?
-
Satış ile Pazarlamanın Farkı Nedir?
-
Pazarlamanın Önemi
-
Pazarlamanın Gelişimi ve Yarını
-
Pazarlama Karması (P’ler ve C’ler)
-
Pazarlama Süreçleri
-
Pazarlama Planı
-
Activity Grid
-
Time Table
-
O.P. ve Görseller
-
Alternatif Pazarlama Çalışmaları
-
Alternatif Mecralar
-
Stratejik Planlama
-
İnovasyon
bottom of page