+90 212 603 23 23

Sosyal Medyada Biz}

ÜRÜNÜ ”GERÇEK DEĞERİNDEN” SATABİLMENİN FORMÜLÜ

ÜRÜNÜ ”GERÇEK DEĞERİNDEN” SATABİLMENİN FORMÜLÜ

Satışta itirazları karşılamanın en etkili yolu, müşteri itirazda bulunmadan önce yanıtları verebilmektir.

Bu 3 adımın hazırlığını indirim talebi oluşmadan yapabilirsek güvenle ilerleyebiliriz.

1. Ürünün talep ettiğiniz ücrete “değdiğinden” kesinlikle şüphe duymamalısınız.

2. Sunduğunuz değerin, fiyatın üzerinde olduğunu müşterinizin iyi anladığından emin olmalısınız.

3. Olası bir itirazı kendinizden emin, saygılı ve nazik bir tutumla nasıl yanıtlayacağınızı bilmelisiniz.

11 Ekim 2017
667 kez görüntülendi

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZIN