top of page

Temel Pazarlama Eğitimi

Süre: 1 gün

Eğitimin Amacı

Her satıcının veya pazarlamasının pazar ve pazarlama hakkındaki bilgilerini güçlendirmek gerekmektedir. Kurumsal müşteriler uzmanlık ve danışmanlık beklemektedirler. Fayda/Sonuç ilişkisinin ortaya konması müşterilerin ikna olmasını kolaylaştıracaktır. Bu nedenle farkındalığı arttırmak ve bilgi donanımını destekleme amacı ile “Temel Pazarlama Kavramları”nın işlenmesinde fayda vardır.

Eğitim İçeriği

  • Pazarlama Nedir?

  • Satış ile Pazarlamanın Farkı Nedir?

  • Pazarlamanın Önemi

  • Pazarlamanın Gelişimi ve Yarını

  • Pazarlama Karması (P’ler ve C’ler)

  • Pazarlama Süreçleri

  • Pazarlama Planı

  • Activity Grid

  • Time Table

  • O.P. ve Görseller

  • Alternatif Pazarlama Çalışmaları

  • Alternatif Mecralar

  • Stratejik Planlama

  • İnovasyon

bottom of page