+90 212 603 23 23

Sosyal Medyada Biz}

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Eğitimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Eğitimi

İşletmelerin müşterilerle olan ilişkilerinde müşteri tatmini sağlamasını, müşterinin yaşam boyu değeri temelinde müşterilerle stratejik ilişkiler gerçekleştirmesini ve ilişkileri yönetmesini amaçlayan ve bunu yaparken de tekno-lojiden yararlanan yönetim stratejisi CRM (Customer Relation Management) yani Müşteri İlişkileri Yönetimi’dir.

Bu stratejik yönetim için katılımcılara bazı yetkinlik ve farkındalıkların verilmesi hedeflenmiştir.

İçerik
 Müşteri İlişkileri Yönetimi Tanımı, Kapsamı ve Önemi
 Müşterilerle İletişim ve Boyutları
 Hizmetlerde Müşteri Bağlılığı ve Kalite
 Müşteri İlişkilerinde Stratejik Yaklaşım
 Müşterileri İlişkilerinin Planlanması ve Uygulama Süreci
 Müşteriyle Odaklı Örgüt Kültürü
 Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamaları
 Müşteri İlişkilerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
 Müşteri Veri Tabanlarının Geliştirilmesi
 Veri Madenciliği
 Müşteri Portföyü Yönetimi
 Müşteri Yaşam Döngüsü
 Müşteri Yaşam Boyu Değeri ve Hesaplanması
 Müşteri İlişkileri Yönetiminin Geleceği

05 Mayıs 2016
1.285 kez görüntülendi

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZIN