top of page

Ä°leri Pazarlama EÄŸitimi

Süre: 1 gün

 

Eğitimin Amacı

​

Temel pazarlama bilgisine sahip, ürün sorumluları, pazarlama yöneticileri, satış ekibi yöneticileri ve üst düzey yöneticiler için hazırlanan bu eÄŸitimin hedefi; doÄŸru pazar analizi yapabilmeyi saÄŸlamak, hedef müÅŸteri/tüketiciyi ve beklentilerini tespit etmek, pazara girme veya pazar payını arttırmak için yapılacak planları oluÅŸturmak, stratejik ve analitik düÅŸünce sergilenmesini saÄŸlamaktır.

​

Ayrıca rekabette öne geçmek, inovatif yaklaşıma uygun strateji geliÅŸtirmek ve ürünün pazarda doÄŸru konumlandırmasını yapmak bu eÄŸitimin konuları arasındadır.

​

EÄŸitim Ä°çeriÄŸi

​

  • Pazar AraÅŸtırmaları

  • AraÅŸtırma Nasıl Kullanılır?

  • Stratejik Planlamada AraÅŸtırmanın Yeri

  • AraÅŸtırma Yöntemleri

  • SES Grupları ve Tüketici Segmentasyonu

  • Strateji ve Ä°ÅŸ GeliÅŸtirme

  • Çevre / Durum Analizi

  • Firma Analizi

  • Rakip Analizi

  • Pazar Analizi

  • Tüketici / Trend Analizi

  • BDG Matrisi

  • FarklılaÅŸma ve Rekabet Stratejileri

  • Konumlandırma Stratejileri

bottom of page