Ä°leri Pazarlama EÄŸitimi
Süre: 1 gün
Eğitimin Amacı
​
Temel pazarlama bilgisine sahip, ürün sorumluları, pazarlama yöneticileri, satış ekibi yöneticileri ve üst düzey yöneticiler için hazırlanan bu eÄŸitimin hedefi; doÄŸru pazar analizi yapabilmeyi saÄŸlamak, hedef müÅŸteri/tüketiciyi ve beklentilerini tespit etmek, pazara girme veya pazar payını arttırmak için yapılacak planları oluÅŸturmak, stratejik ve analitik düÅŸünce sergilenmesini saÄŸlamaktır.
​
Ayrıca rekabette öne geçmek, inovatif yaklaşıma uygun strateji geliÅŸtirmek ve ürünün pazarda doÄŸru konumlandırmasını yapmak bu eÄŸitimin konuları arasındadır.
​
EÄŸitim Ä°çeriÄŸi
​
-
Pazar Araştırmaları
-
Araştırma Nasıl Kullanılır?
-
Stratejik Planlamada Araştırmanın Yeri
-
AraÅŸtırma Yöntemleri
-
SES Grupları ve Tüketici Segmentasyonu
-
Strateji ve Ä°ÅŸ GeliÅŸtirme
-
Çevre / Durum Analizi
-
Firma Analizi
-
Rakip Analizi
-
Pazar Analizi
-
Tüketici / Trend Analizi
-
BDG Matrisi
-
Farklılaşma ve Rekabet Stratejileri
-
Konumlandırma Stratejileri